Latest News

Kerana Insaf, Azwan Ali Tulis Buku: Selamat Tinggal Dunia Pondan


Di’dorong rasa insaf dalam diri Azwan Ali, selebriti kontroversi ini akan menulis sebuah buku tentang pengalaman beliau.

Apa yang menarik adalah tajuk buku tersebut — ‘Selamat Tinggal Dunia Pondan’.

Adakah Azwan Ali secara terang-terangan akan mengaku yang beliau selama ini hidup dalam dunia pondan?

“Biarlah pembaca sendiri yangg menilai hasil tulisan saya. Yang pasti isi kandungannya sesuatu yg dinantikan. Saya sendiri dapat rasa yg kehidupan saya semakin indah sejak saya berubah. Keindahan itu hanya saya dan orang yg rapat dengan saya dapat rasakan”

Azwan Ali ada merujuk yang istilah ‘pondan’ dalam buku beliau tidak semestinya merujuk kepada gaya kehidupan beliau sebelum ini.

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.