Latest News

Amran Ismail Beri Penjelasan Tentang Gosip Hubungan Songsang Dengan Anding AF

amran tak gay

Syukur. Itu yang mampu Abang Nara ucapkan apabila membaca penjelasan daripada Amran tentang hubungan songsangnya bersama Anding AF. Memang ternyata tidak benar sama sekali. Amran masih normal dan hanya berkawan sahaja dengan Anding. Tak lebih tak kurang.

Saya baru sahaja menanda tangani perjanjian dengan syarikat MIG minggu lepas, dan pihak MIG meminta agar saya tidak memberi sebarang komen terdahulu tentang perkara ini sebelum mereka melakukan sebarang sidang media minggu hadapan. Namun secara peribadi, saya memang terkejut dengan apa yang dilaporkan semalam, seluruh peminat dan ahli keluarga menghubungi saya untuk bertanya tentang perkara ini, namun saya tidak boleh membuat sebarang penjelasan sekarang. Subhanallah, Nauzubillah, perkara ini sangat memalukan dan ia satu fitnah yang besar dalam hidup saya. Jujurnya, saya tak berani nak komen lanjut kerana sebagai orang islam, saya tidak boleh menuduh sebarang orang yang menjadi penyebab dan penyebar cerita ini. Apa yang boleh saya katakan, saya harap peminat dan keluarga memihak pada saya dan memberi semangat untuk meneruskan kerjaya dalam bidang ini

Bercakap lebih lanjut tentang hubungannya dengan Anding, Amran berkata dia dan Anding hanya selalu pergi gim bersama-sama. Tak adalah sampai tahap nak bercium di depan khalayak ramai ataupun pergi berbulan madu bersama-sama. Diharap dengan penjelasan ini, status seksual Anding dan Amran dapat diketahui ramai.

Kepada awek-awek di luar sana, apa lagi ngorat la si Amran nie. Handsome dan tough tue. Hehehe. Kredit berita ManggaOnline.


______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.