Latest News

Gambar Kilafairy Seksi di Anugerah Bintang Popular 2010

Macam Budiey cakap dulu, seksi ni tak semestinya dedah sana, dedah sini. Kadang-kadang, dengan pakaian dibaluti kain pun, boleh jadi seksi. Terserah pada korang nak nilai macamana.

Tapi masa acara karpet merah semalam, Budiey perhatikan, pelakon filem Karak yang juga anak kepada penyanyi Rohana Jalil ni memang seksi habis. Samada bajunya yang direka oleh Arif Syukor tu atau bentuk tubuh lentik yang membuatkan Kilafairy dipandang seksi, Budiey tak pasti. Tapi ramai yang kata, dua-dua elemen tu yang buat Kila nampak menarik.

Terbaru, Kilafairy akan tampil dalam filem Karak tak lama lagi.

Biarpun seronok berlakon, Kila akui kadangkala terpaksa menolak beberapa tawaran drama kerana sedang mengikuti pengajian dalam bidang Pengurusan dan Pemasaran Fesyen di Kolej Antarabangsa Raffles, Kuala Lumpur.

Selain berlakon, Kila juga menjayakan jemputan nyanyian untuk mana-mana majlis keraian. Bagi yang ingin mendengar suara merdu Kila, boleh layari laman sesawang www.youtube.com/Pixiedustiess. Peminat juga boleh mengikuti Kila di laman Twitter iaitu @Kilafairy.

Rasanya korang dah kenal Kilafairy ni, so tak payah la nak letak gambar penuh. Ini gambar Budiey fokus dari tepi. Memang badan dia langsing… agak-agak apalah rahsia badan kekal langsing eh?

Kilafairy

Kilafairy

Kilafairy


sumber:budiey
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Click HERE

Berita Sensasi Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Template images by Bim. Powered by Blogger.