Latest News

Abby Abadi Kini Semakin Lantang Bersuara, Perjuangkan Hak Selebriti Seperti Dirinya

Sejak memasuki parti PAS secara rasmi, Abby Abadi kelihatan semakin lantang bersuara. Yang terbaru, Abby Abadi berkata kepada The Malaysian Insider yang selebriti seperti dirinya hanya akan mempunyai kerja sekiranya kerajaan yang ada sekarang tumbang selepas PRU13.

abby abadi

Menurut Abby, selebriti yang telah berhijrah seperti dirinya mempunyai ruang bekerja yang terhad di bawah kerajaan hari ini. Kata Abby:-

Apabila anda berhijrah, ruang untuk anda berkarya secara kreatif adalah terhad, oleh itu kita perlukan drama dan filem yang Islamik. Selebriti seperti kami hanya akan bekerja di dalam dunia seni apabila ianya adalah sejajar dengan syariah Islam. Untuk itu, PR perlu menang dan membentuk kerajaan untuk merealisasikan dunia hiburan yang berdasarkan syariah.

Ada benar dan ada yang tidak benarnya kata-kata Abby Abadi ini. Abang Nara rasa masih banyak peluang untuk selebriti yang sudah berhijrah untuk berlakon. Diana Amir pun masih dapat banyak tawaran selepas memakai tudung. Heliza pun sekarang sudah jadi pengacara untuk program makan-makan. Peluang itu ada namun mungkin tidak sebanyak yang diharapkan oleh Abby. Namun Abang Nara percaya tidak lama lagi gelombang hijrah di dalam dunia hiburan ini akan semakin besar dan menyebabkan pihak produser drama/filem tidak boleh memandang enteng kepada selebriti seperti Abby Abadi. Apa kata anda?



sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.