Latest News

Bakal Raya Di Rumah Anne Ngasri & Aliff Aziz Sudah Lupakan Zarina Anjoulie


Nampaknya kisah kontroversi antara Aliff Aziz & pelakon simbol seks, Zarina Anjoulie tamat begitu hanya tanpa ada kesudahan yang dramatik seperti di’jangka.

Zarina Anjoulie juga sehingga ke hari ini tidak lagi mengeluarkan apa apa kenyataan terhadap hubungan beliau dengan Aliff Aziz dan bunyi seperti tiada siapa peduli.

Dalam kenyataan terbaru kepada Yahoo! Malaysia, Aliff Aziz berkata beliau sudah melupakan Zarina Anjoulie & tidak mahu lagi mengingati kontroversi hitam itu.

Pendendang lagu Jangan Ganggu Pacarku ini berkata beliau sudah tidak mahu di’selubungi kontroversi negatif dalam karier selepas ini kerana bimbang di’tuduh sengaja mencari publisiti.

Bercakap tentang kekasih’nya ketika ini, Aliff Aziz meluahkan rasa gembira kerana Anne Ngasri seorang yang menyokong kuat karier seni beliau di Malaysia ketika ini.

Untuk sambutan Aidilfitri yang akan datang, Aliff Aziz mengakui yang beliau akan meluangkan masa beraya di rumah Anne Ngasri. Nampaknya semakin serius hubungan, bila mahu hantar rombongan merisik? Heh.



sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.