Latest News

Erra Fazira & Engku Emran Buat Persiapan Untuk Aidilfitri Bersama


Masuk minggu kedua kita berpuasa, maka bermulalah kisah persiapan Aidilfitri yang akan menjadi satu soalan lazim para wartawan — dan ini kisah Erra Fazira & Engku Emran.

Satu Malaysia rasanya tahu gossip rumahtangga mereka yang belum berkesudahan namun ini ada sedikit perkembangan positif untuk anda yang tertanya tanya.

Dalam kenyataan kepada Harian Metro baru baru ini, Erra Fazira berkata beliau kini sudah pun memulakan persiapan Aidilfitri bersama suami, Engku Emran untuk mereka sekeluarga.

Erra Fazira kini sibuk dengan persiapan untuk pementasan Tun Siti Hasmah selain turut terlibat di’lokasi untuk drama Mana Hilangnya Juwita? & perniagaan hamper raya beliau.

“Kalau bercakap soal persiapan, fokus saya lebih kepada Aleesya. Setakat ini saya ada tiga pasang baju raya untuknya dan hujung Ramadan nanti, saya akan beli lagi. Tahun lalu dia ada 10 pasang baju raya,” ujar Erra Fazira.

Menurut Erra Fazira lagi, beliau lebih gemar membuat persiapan penuh di akhir Ramadhan kerana lebih terasa nikmatnya untuk menyambut Aidilfitri dan turut menyebut yang mereka sekeluarga belum tahu beraya di’mana tahun ini.



sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.