Latest News

Gambar Kemalangan Zed Zaidi Hanya Sekadar Untuk Lakonan Drama

Di kala Abang Nara menunggu waktu sahur menjelma, tiba-tiba hashtag #PrayForZedZaidi menjadi trending di Twitter. Hati Abang Nara mula tidak sedap. Masuk hospital ke si Zed Zaidi ni? Eksiden ke dia nie?

zed zaidi kemalangan

Dengan pantas Abang Nara menjegilkan mata dan mengushar apakah yang terjadi. Rupa-rupanya sekeping gambar eksiden yang melibatkan Zed Zaidi telah pun tersebar di Twitterjaya. Daripada gambar memang nampak teruk sangat kemalangan yang terjadi. Macam dah nyawa-nyawa ikan pun ada jugak.

zed zaidi kemalangan

Namun disebabkan Zed Zaidi ialah seorang pelakon, maka kemungkinan besar gambar tersebut diambil untuk shooting salah sebuah drama/filem lakonannya. Dan ternyata sebenarnya Zed Zaidi tidak eksiden pun. Sememangnya ianya adalah salah satu daripada babak lakonan untuk drama terbaru Zed Zaidi.

zed zaidi kemalangan

Kepada peminat Zed Zaidi, bolehlah anda menarik nafas lega. Tak perlu risau kerana pelakon kesayangan anda sebenarnya sihat walafiat. Abang Nara doakan agar hidup Zed Zaidi sentiasa jauh daripada kemalangan seperti di dalam drama lakonannya ini. Sama-sama kita doakan.



sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.