Latest News

Gaya Berseri Siti Saleha Sempena Aidilfitri Dengan Koleksi KL SOGO



Sekejap sahaja rasanya tidak lama lagi umat Islam seluruh dunia akan menyambut Hari Raya Aidilfitri yang sememang’nya di’nantikan saban tahun oleh semua.

Persoalan yang ingin kami ajukan, sudahkah anda membeli persalinan baru untuk di’gayakan di’pagi Lebaran nanti? Pasti ada yang menunggu saat akhir sebelum membeli.

Tahun ini, KL SOGO telah memilih aktress terkenal Siti Saleha sebagai personaliti untuk menggayakan koleksi Aidilfitri mereka dan kami rasa pilihan mereka tepat.

Selain dari popular di’kalangan para peminat industri hiburan tempatan, Siti Saleha juga merupakan figura gadis Melayu yang menjadi idola dan rujukan dalam dunia fesyen.

Kami tidak hairan jika gaya & trend yang di’bawakan KL SOGO dan di’peragakan oleh Siti Saleha ini bakal menjadi ikutan dan menjadi gaya wajib milik musim perayaan ini.

Berikut adalah gaya terkini Siti Saleha yang boleh di’lihat di Trendsetter Online yang mana merupakan sebuah portal khas menampilkan fesyen terkini setiap musim daripada KL SOGO.

Jika ada yang berkenan di’mata anda, kenapa tidak turun sendiri ke kompleks KL SOGO hari ini untuk mendapatkan’nya sendiri selain mendapatkan pelbagai lagi koleksi bersempena Aidilfitri tahun ini.


















sumber:rotikaya
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

1 comment:

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.