Latest News

Gossip: Aktress Remaja Makan Di Lokasi Drama, Tidak Hormati Ramadhan


Seperti tahun tahun sebelum ini, Ramadhan pastinya akan ada gossip tentang selebriti yang tidak berpuasa dalam pelbagai keadaan & alasan. Ini yang pertama untuk tahun ini.

Seorang peminat hiburan di forum Cari membuka cerita tentang seorang pelakon wanita remaja yang nampaknya tidak tahu menghormati hadirnya bulan Ramadhan.

Menurut sumber, satu penggambaran filem telah di’jalankan di kediaman beliau dan memang menjadi satu kemestian untuk tuan rumah memerhatikan krew bertugas.

Yang tidak menariknya, ketika satu waktu rehat antara babak, aktress remaja ini tidak segan silu untuk duduk semeja dengan krew produksi yang tidak berpuasa & makan.

Atas sebab kukuh apa sekali pun aktress ini tidak berpuasa, menjadi sesuatu yang tidak manis kalau menjamah makanan di’siang hari lebih lebih di hadapan khalayak ramai.

Kalau di’sebut nama selebriti ini, memang semua orang kenal habis dan mungkin beliau mengambil tindakan sebegitu kerana sudah terbiasa dengan krew produksi yang tidak kisah.

Mungkin selepas ini kalau benar benar ingin makan dek kerana penat berlakon, boleh rasanya lakukan inisiatif untuk lari dari lokasi untuk ke tempat yang tidak menjadi tumpuan mata memandang, awak ‘kan bergelar selebriti popular. Heh.



sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.