Latest News

Internet Di Mana-Mana Sahaja Dengan Celcom First Wifi

Sila jangan terkejut apabila anda terjumpa logo di bawah ini ketika sedang berjalan-berjalan mencari restoran untuk berbuka puasa. Ini bukan dugaan di bulan puasa sebaliknya satu berita baik kepada anda semua.

celcom first wifi

Inilah Celcom First Wifi yang membolehkan anda mengakses Internet di mana-mana sahaja tanpa perlu membawa USB, modem dan lain-lain. Asalkan ada logo di atas dan anda mendaftar untuk Celcom First Wifi, maka anda boleh online bila-bila masa.

celcom first wifi

Apa yang Abang Nara paling suka dengan Celcom First Wifi ini sebab kebanyakan wifi percuma di luar sana tidak terjamin securitinya. Silap-silap akaun email semua boleh kena hack. Selain daripada keselamatan yang terjamin, coverage Celcom sememangnya luas jadi tak perlu risau kalau nak balik kampung raya nanti.

celcom first wifi

Daftarlah sekarang dengan cara di atas dan nikmati kehebatan Celcom First Wifi yang pertama kali diperkenalkan di Malaysia. Tak pernah ada telco lain yang buat konsep sebegini. Abang Nara respek kepada Celcom yang sentiasa inovatif dan kreatif untuk memberikan yang terbaik kepada pelanggannya.

celcom first wifi

More info lawati www.celcom.com.my/first/wifi




sumber:beautifulnara

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.