Latest News

Sasha Saidin: Hubungan Bersama Bekas Suami Dingin Sejak Setahun Lalu



Penceraian Sasha Saidin memang sesuatu yang mengejutkan peminat dunia hiburan tahun ini. Tiada sebarang khabar, tahu tahu sahaja pasangan ini mengambil keputusan untuk berpisah.

Punca utama penceraian mereka masih menjadi tanda tanya namun baru baru ini Sasha Saidin tampil membuka cerita sebenar kepada wartawan Berita Harian.

Menurut Sasha Saidin, beliau tidak berasa diri sunyi menjalani ibadah puasa tahun ini tanpa suami kerana sejak setahun lalu, hubungan mereka sudah pun mulai dingin.

“Kami sudah lama renggang, jadi perasaan sunyi & sayu tidak terasa walaupun tahun ini saya meraikan Ramadan sebagai ibu tunggal,” ujar Sasha Saidin yang kini berusia 35 tahun.

Walaupun hubungan mereka dingin dan kini sudah pun berpisah, bekas suami beliau Salyo Priyanto Nutosoemarsono tidak pernah mengabaikan tanggungjawab nafkah & menjaga anak mereka, Arya.

Kami ada membaca beberapa laporan akhbar termasuk berbahasa Inggeris yang menyebut penceraian Sasha Saidin & suami merupakan penceraian paling tenang dalam sejarah dunia hiburan tahun ini. Heh.



sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.