Latest News

Ariel (Noah), 6ixth Sense, The Malayan & GAC Bakal Gegarkan Konsert Tentang Bahtera

Pasti ramai yang merindui suara lunak Ariel Peterpan yang kini muncul bersama kumpulan Noah. Selepas keluar daripada penjara, Ariel akan muncul di Malaysia di dalam konsert Tentang Bahtera di KL Live pada 16 September ini. Selain Ariel, konsert ini akan turut dimeriahkan oleh The Malayan, 6ixth Sense serta Gamaliel Audrey Cantika (GAC). Confirm best punya.

noah ariel

Ternyata penganjuran konsert seperti mengembalikan kegemilangan kerjasama artis Malaysia-Indonesia yang terjalin sejak era 1970-an, mengeratkan aliran muzik Melayu yang dapat menghiburkan peminat yang selama ini menjadi tulang belakang penggiat seni tanah air.

noah ariel

Tiket konsert yang dianjurkan Livescape dan mendapat kerjasama daripada Universal Music, Celcom, Sinar Harian dan Media Hiburan ini boleh dibeli melalui Ticketpro dengan harga bermula dari RM55 (pra jualan), RM75 dan RM130 (termasuk makanan dan minuman).

noah ariel

Jadi tunggu apa lagi? Dapatkan tiket konsert hari ini juga untuk mendapat peluang mendengar kumpulan-kumpulan hebat ini beraksi secara live pada 16 September nanti.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.