Latest News

Julie Woon Kongsi Pengalaman Dirompak Di Lampu Isyarat, Di Facebook

Personaliti TV juga pelakon, Julie Woon baru baru ini menjadi mangsa ragut ketika beliau berhenti di satu lampu isyarat di sekitar Bandar Utama, Selangor.
Cermin kereta yang di’pandu Julie Woon telah di’pecahkan oleh dua orang lelaki yang menunggang motorsikal dan beg tangan beliau kemudian di’ragut keluar oleh mereka.
Julie Woon ketika itu tidak dapat berbuat apa apa kerana ada beberapa buah kereta di’hadapan beliau & situasi itu menjadi satu peluang buat peragut tersebut.
“Segalanya berlaku dengan sangat pantas dan saya masih terkejut ketika mereka (motorsikal) memecut pergi. Saya terus pergi ke balai polis untuk membuat laporan selepas itu”
Bagaimanapun, dompet & telefon bimbit Julie Woon terselamat dalam insiden ragut ini & peragut itu cuma berjaya membawa lari beg tangan berserta sebuah iPad.
Yang kurang sedapnya, peragut tersebut di’khabarkan telah kelihatan berkeliaran di sekitar Tropicana di’mana mereka mungkin sedang mencari mangsa baru selepas Julie Woon.
Pengajaran yang boleh anda ambil di’sini, letakkan barangan berharga anda di’tempat yang selamat & jauh dari capaian peragut jika berlaku kejadian seperti ini kepada anda.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.