Latest News

Ezad Lazim Akui Putus Tunang, Sudah Serik Bercinta

Bekas penyanyi kumpulan Exists, Ezad Lazim telah mengesahkan yang pertunangannya dengan pembantu peribadi Asliza Abdullah telah putus seminggu lepas.  
Ezad yang kini berusia 33 tahun memberitahu mStar Online yang percintaan empat tahun mereka tidak sampai ke jinjang pelamin.
Nak buat macam mana, mungkin kami tidak ada jodoh untuk hidup bersama. Lain yang dirancang, lain pula yang terjadi.
Inilah kali pertama saya melalui pengalaman putus tunang dan ia bukannya mudah kerana saya begitu serius dengan perhubungan ini.
Bagaimanapun saya masih lagi mengharapkan sesuatu yang baik terjadi antara kami, manalah tahu…
Ezad dan Azliza bertunang 1 Jun lepas dan sepatutnya berkahwin Julai 2012. Walaupun ada khabar angin yang mengatakan pertunangan tersebut putus kerana pihak perempuan tidak bersungguh-sungguh, Ezad meminta agar tiada siapa yang dipersalahkan.
Saya harap tiada yang menuding jari kepada sesiapa tentang hal putus tunang ini. Bagi saya ia adalah satu pengajaran dan iktibar yang besar buat kami berdua.
Bukan mudah juga untuk saya membuat kenyataan sebegini kepada pihak media kerana saya sendiri tak tahu untuk jawab apa apabila disoal tentang hal ini.
Ezad turut mengakui sudah serik bercinta dan menyerahkan soal jodoh kepada Allah SWT sahaja selepas ini. Dia turut memberitahu akan memfokuskan kepada kariernya selepas ini.
Untuk makluman anda, hari ini ialah ulangtahun kelahiran Ezad yang ke 33. Semoga sukses selalu dari kami di BeautifulNara.com. Kredit gambar Fanpage Ezad Lazim FC.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.