Latest News

Anzalna Jahat !!

Tidak tercalon diantara top 5 seperti mana tahun sebelumnya, membuatkan Anzalna Nasir pelakon yang bakal menamatkan zaman bujang tidak lama lagi semakin memilih untuk memegang sesuatu watak yang ingin dibawanya.

Tambahnya lagi watak jahat diantara salah satu watak yang akan ditolak jika ada tawaran daripada mana-mana syarikat penerbitan.
Jelas Anzalna yang kami temui “Pada masa ini memang Anzalna akui akan tolak jika ditawar bawa watak jahat. Lagipun watak sebegini macam dah agak sinonim dengan Anzalna. Jadi untuk pastikan penonton tidak muak dengan lakonan Anzalna maka keputusan ini diambil. Lagipun Anzalna nak berlakon lama bukan dalam masa yang singkat”
“Sempena tahun baru dan azam baru ini juga Anzalna ingin mencuba pelbagai watak, tidak kisahlah jika watak itu sebagai seorang tukang cuci sekalipun Anzalna akan ambil, tapi jangan watak jahat je.”


Mungkin menyedari penonton semakin bijak menilai keberkesanan sesuatu watak yang dibawa pelakon tersebut maka Anzalna cuba mengambil jalan selamat untuk tidak membawakan watak yang sama setiap kali berlakon.
Menurut Anzalna lagi dia kini dalam perbincangan untuk pengambaran drama yang berikutnya iaitu ‘Bangkitnya seorang perempuan’ yang akan disiarkan di slot Samarinda di TV3.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.