Latest News

Yes, I`m In Love With A Young Man – Raja Azmi

 kesunyian Raja Azmi ketika tidur seorang diri di atas katil bakal terubat tidak lama lagi. Menurut portal Murai, Raja Azmi telah membuat pengakuan yang dirinya kini sedang dilamun cinta dengan seorang pemuzik yang jauh lebih muda daripadanya.
Untuk makluman, umur Raja Azmi pada tahun ini mencecah usia 53 tahun. Sementara itu, kekasih baru Raja Azmi berumur separuh daripada umurnya. Ini bermakna umur jejaka tersebut sekitar 27 tahun. Hebat jugak teknik Raja Azmi mengorat lelaki muda ini. Kata Raja Azmi:-
Gosip tersebut benar. Yes, I’m In Love With A Young Man dan apa yang saya suka tentang diri dia adalah kerana dia seorang yang sangat matang. Malah, dia juga seorang yang benar-benar caring. Walaupun saya lebih berusia daripada dia, tapi dia tidak pernah buat saya rasa diri saya ini tua. Sebaliknya, dia selalu buat saya rasa diri saya ini masih muda. Dan, dia pulak yang carry diri dia macam orang tua. Dah macam terbalik pulak.
Walaupun usia percintaan mereka baru masuk sebulan, bagi Raja Azmi yang penting adalah perasaan yang dikongsi oleh mereka berdua. Romantik juga kata-kata yang dituturkan oleh Raja Azmi. Boleh buat ayat mengorat kalau anda mahu.
Sesetengah orang mungkin akan beranggapan bahawa hubungan kami ini masih terlalu baru untuk dinilai. Namun, bagi saya, cepat atau lambat itu bukanlah isunya. Yang penting di sini adalah perasaan yang dikongsi kami berdua. Perkenalan saya dengan bekas suami, Jalani Sidek pun tidak sampai sebulan juga. Lepas itu, dia terus meminang saya. Hasilnya, rumahtangga kami mampu bertahan selama 28 tahun. Dan, bercinta dengan lelaki muda juga bukanlah sesuatu yang baru buat saya kerana Jalani sendiri sebenarnya muda 5 tahun daripada saya
Tak kisahlah muda ke, tua ke atau sama umur kerana cinta itu sememangnya tidak mengenal usia. Yang penting kebahagiaan dapat dikecapi oleh Raja Azmi dan kekasihnya. Tak gitu? Semoga hubungan ini akan berakhir ke jinjang pelamin akhirnya.





______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.