Latest News

Abby Abadi Melawat Anak Sulung Norman Hakim Dan Memey Suhaiza


Walaupun secara ikhlas Abang Nara agak tidak suka dengan cara Abby Abadi meluahkan pendapatnya di Twitter, namun tindakan Abby untuk melawat anak sulung bekas suaminya, Norman Hakim dan Memey Suhaiza sangat-sangat Abang Nara kagumi.
abby lawat

Untuk anda yang tidak tahu, bayi lelaki hasil perkahwinan Norman dan Memey ini namanya ialah Mohamed Darwisz Hakim. Abby menerusi laman Instagramnya, Abby memberitahu yang dia akan memanggil bayi tersebut dengan panggilan Darwish. Malah Abby juga berharap agar hubungan baik mereka sekeluarga akan berkekalan.
Mohamed Darwisz Hakim ? (tp kita nk panggil Darwish sbb dalam ISLAM membawa maksud ‘Yang Warak’ . Hakim bermaksud ‘Yang bijaksana’. Kita merancang ALLAH yg menentukan segalanya… Semoga hubungan kasih sayang ini berkekalan hingga ke akhirnya.
memey abby
Nampak jelas sinar keibuan di wajah Abby ketika mendukung Darwish. Semoga Abby pun tak lama lagi akan bertemu jodoh. Masih sempat untuk melahirkan seorang anak bersama suami baru. Sama-samalah kita doakan. Kepada Abby, Abang Nara respek anda!!!
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.