Latest News

Azad Jasmin Dilarang Jumpa Anak


Kelahiran cahaya mata sulung buat pasangan selebriti tempatan iaitu Azad Jasmin dan Eira Syazira memberi limpahan rezeki dalam bidang lakonan buat pasangan ini. Apatahlagi Azad sendiri sudah ditawarkan kontrak untuk membintangi hampir 10 buah filem terbitan Grand Brilliance.

Azad Jasmin
Bagaimanapun adat berpantang ada sahaja perkara-perkara yang perlu kita akur dan patuh sepanjang tempoh tersebut. Hal tersbut dialami oleh Azad yang diceritakan kepada kami sewaktu ditemui baru baru ini apabila dilarang – berjumpa anaknya selepas Maghrib.
Ujarnya “Pantang larang orang pantai timur ni satu macam sikit, contohnya macam saya. Mertua saya orang Kelantan. kalau saya nak jumpa anak saya tak boleh lepas maghrib. Saya pula selalu habis shooting sampai lewat malam dan kadang-kdang sampai 2-3 pagi, memang tak dapat la nak jumpa anak saya hari tu. Jadi terpaksalah terus balik rumah je sorang-sorang.
“Bukan apa diorang takut ada benda yang tak elok terjadi dekat anak bini saya nanti. Saya pun ada jugak keluar masuk hutan masa shooting, jadi benda-benda macam tu la diorang risau sikit. Kalau rasa nak juga jumpa anak bini kena datang awal la masa petang.” Jelas Azad ceria.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.