Latest News

Bukan Gambar Pakaian Seksi Tapi Pemandangan & Latar Belakang Yang Ingin Saya Kongsikan – Nabila Huda


Ya, kalau anda mengikuti Instagram Nabila Huda, sememangnya dipenuhi dengan gambar-gambar dirinya berposing dengan pakaian yang agak seksi di tempat-tempat pelancongan dalam dan luar negara. Banyak cacian dan makian yang telah Nabila terima kerana berkongsikan gambar-gambar ini.
nabila huda seksi

Namun jangan salah anggap, Nabila sebenarnya ingin berkongsi kecantikan pemandangan dan latar belakang di dalam gambar-gambar tersebut. Bukannya berkongsi gambar seksi dirinya. Abang Nara pun bila tengok gambar yang dikongsi oleh Nabila memang tak nampak langsung muka Nabila cuma nampak gambar pemandangan yang cun melecun kat belakang tue je.
Ia adalah perkara normal, semua orang akan muat naik gambar-gambar menarik mereka cuma mungkin pakaian saya sedikit seksi tapi sebenarnya bukan itu yang saya ingin tunjukkan kepada umum sebaliknya gambar pemandangan dan latar belakang gambar itu. Jangan menilai saya hanya dengan gambar-gambar tersebut, itu adalah kehidupan saya dan saya tidak mahu hipokrit.
nabila huda seksiBagus betul Nabila Huda ini. Bukan semua orang dapat pergi berjalan-jalan macam Nabila. Jadi kesudian Nabila berkongsi gambar pemandangan yang cantik amatlah dihargai. Dapat jugalah orang macam Abang Nara nie menikmati kecantikan tempat yang dilawati oleh Nabila. Lagipun kini Nabila Huda dah buat derk dengan pandangan masyarakat sekitarnya.
Dulu saya pernah rasa give up, saya rasa hidup saya tidak berguna apabila mengambil pusing apa yang orang ramai cakap. Namun sekarang saya buat tidak tahu sahaja, biarkan mereka cakap apa yang mereka mahu.
nabila huda seksi
Diharap Nabila Huda teruskan berkongsi gambar-gambar dirinya melancong. Teruskan berkongsi gambar-gambar pemandangan dan latar belakang yang menarik. Mana tahu satu hari nanti boleh jadi photographer pulak. Tak ke gitu? Hehehe. Info asal Mstar Online.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.