Latest News

Intan Ladyana Akui tidak terlalu rapat dengan Yana Samsuddin


Sebelum ini pernah kami siarkan cerita yang Intan Ladyana dan juga Yana Samsudin sudah tidak bertegur siapa dan kini bermasam muka

ZALIF SIDEK
Masih mahu mengetahui akan hal sebenar dari tuan empunya badan maka kami sempat berbual seketika dengan Intan Ladyana di e Curve baru baru ini. Nyata wajah Intan Ladyana tenang sebaik diajukan dengan soalan demikian
Ujarnya “Sejak bini-biniku perkasa memang dah lama tak jumpa dengan Yana Samsudin. Saya tahu dengan hal ini dan ada yang sudah bertanyakan kepada saya betul ke saya dengan Yana ni ada masalah apa-apa. Saya dengan Yana bagi saya ok je tanpa ada sebarang masam muka seperti mana yang diperkatakan.”
“Tak adalah sampai dah tak bertegur sapa, lagipun saya dengan Yana bukan bergaduh, cuma saya dengan dia tidaklah terlalu rapat. Lagipun kami sibuk dengan shooting, berjumpa pun memang payah. Saya pun tak tahu apa objektif utama cerita sebegini boleh tersebar dan apa motif semacam mahu melagakan kami berdua?”

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.