Latest News

Izara Aishah Nafi Putus Cinta, Masih Setia Pada Yang Satu



Pelakon wanita ini mendakwa beliau keliru dengan dakwaan yang tiba tiba timbul mengatakan hubungan cinta beliau dengan kekasihnya kini sudah berakhir. Kami juga, kami juga.

Izara Aishah bercakap kepada Sinar Harian hari ini menafikan beliau & kekasih yang sudah bercinta sejak tingkatan tiga kini sudah tidak lagi bersama. Apatah lagi sudah punya kekasih baru.
“Dakwaan mengatakan saya mempunyai kekasih baru tidak benar. Saya sangat terkejut dengan gosip ini. Sejujurnya saya hanya setia pada yang satu,” ujar Izara Aishah.
“Hubungan kami sangat baik dan boleh dikatakan tiada sebarang masalah antara kami berdua”
“Percintaan kami sejak dari zaman persekolahan tak mungkin saya akan menduakannya, bagi saya dia seorang lelaki yang baik, bertanggungjawab dan berfikiran terbuka,” tambahnya lagi.
Namun apabia di’tanya tentang perkahwinan, Izara Aishah berkata memang hubungan mereka serius tetapi masih belum memikirkan sebarang perancangan untuk mendirikan rumahtangga.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.