Latest News

Nazmi Faiz & Tengku Fiella Perbodoh ‘Rakyat’ Malaysia?


Pasti pembaca semua sudah menonton video yang telah kami siarkan baru baru ini berkaitan Nazmi Faiz yang didakwa sebagai bermesra dengan kekasih barunya.

Nazmi Faiz & Tengku Fiella
Bagaimana pun hasil permerhatian kami ditambah pula beberapa keping gambar Tengku Fiella yang dikirimkan oleh pembaca kepada kami akhirnya merungkai siapakah gadis yang berkucup mesra bersama Nazmi dikhalayak ramai baru baru ini.
Dari gambar terkini yang diperolehi melalui laman instagram Tengku Fiella ternyata baju yang dipakai gadis ini sama tarikhnya seperti mana gadis yang terdapat di dalam video tersebut.
Apa hal yang berlaku sebenarnya? Bukankah hubungan mereka sudah berakhir. Bukankah sebelum ini kecoh satu Malaya bahawa si Nazmi menuduh Tengku Fiella sebagai seorang gadis yang curang sehingga sanggup mengadaikan maruahnya kepada pemain bola sepak tempatan yang lain.
Alih-alih kini sudah kembali bermesra seperti tiada apa-apa hal yang berlaku diantara mereka berdua. atau sengaja mahu bikin kontroversi agar kesnya di Portugal dapat dialihkan kepada gosip ala selebriti tempatan?

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.