Latest News

Saya Cintakan Lelaki Muda Itu (Zul Ariffin) – Gayatri


Tidak perlu soal panjang, semua sudah tahu akan hubungan Cinta diantara Zul Ariffin dan juga Gayatri Su-Lin Pillai. Hubungan diantara pelakon dan juga penerbit filem ini sama seperti pasangan cinta selebriti yang lain, penuh dengan warna warni jajaan cerita sehingga Zul pernah didakwa sebagai seorang yang suka mengambil kesempatan terhadap perhubunganya dengan Gayatri.

Nelydia Senrose
Namun bagi Gayatri perhubungan cinta yang terjalin diantara dia dan juga bekas kekasih Abby Abadi ini adalah bersifat Profesional.
“Ya saya akui Zul Ariffin memang kekasih saya, tak ada apa yang perlu saya sorokkan lagi. Lagipun apa yang saya tahu hal ini peminat pun dah tahu. Walaupun saya dan Zul berada dalam industri yang sama tapi kami profesional apabila melibatkan soal kerja.” Kata Gayatri

Nelydia Senrose
Ditanya tentang soal usia yang berbeza hampir beberapa tahun Gayatri tegas memberitahu faktor usia bukan satu penghalang percintaan agung mereka.
“Saya tidak melihat perbezaan usia antara saya dengan Zul sebagai satu penghalang yang besar untuk kami bercinta. Kalau dah jodoh nak buat macam mana. Lagipun sekarang memang ramai pasangan yang lelakinya lebih muda dari pasanganya, Saya tidak melihat itu satu masalah yang besar. Usia bukan Penghalang “. Jelas Gayatri yang kami temui di Damansara.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.