Latest News

Tiada Keserasian Punca Puteri Sarah Liyana & Ammar Alfian Putus Cinta



Sekitar September 2012, Puteri Sarah Liyana ada memberikan kenyataan kepada media yang beliau sudah bersedia untuk mendirikan rumahtangga dengan kekasih hatinya, Ammar Alfian.
Tetapi tidak di’sangka, dua bulan selepas itu hubungan pasangan yang telah bercinta selama 5 tahun ini telah pun berakhir dan ianya di’akui sendiri oleh pihak lelaki kepada mStar Online.
“Sebenarnya setiap hari timbul rasa kesal dengan perpisahan kami tetapi hendak buat macam mana sebab kami sudah tidak serasi lagi”
“Perpisahan itu berpunca daripada kesilapan saya yang tidak pandai menghargai hatinya ketika bersama dulu,” ujar Ammar Alfian merahsiakan perpisahan ini demi menjaga nama Puteri Sarah Liyana.
Pelakon lelaki ini turut berkata yang fitnah daripada orang orang sekeliling terhadap beliau yang di’sampaikan kepada kekasihnya membuatkan Puteri Sarah Liyana akhirnya tawar hati.
“Saya sudah berusaha untuk meyakinkannya bahawa itu hanya fitnah tetapi ia sukar untuk memulihkan persepsinya kepada saya,” ujarnya lagi selain mengakui Puteri Sarah Liyana sudah mempunyai kekasih baru.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.