Latest News

[Video] Nazmi Faiz ‘Bertepuk Tampar’ Dengan Kekasih Baru


Nazmi Faiz Gossip
Pasti semua tahu kes Nazmi Faiz yang penuh dengan kontroversi sejak akhir-akhir ini apabila dengan tidak semena-mena mengaitkan Tengku Fiella bekas kekasihnya itu menjalinkan hubungan dengan suami Rita Rudaini, Aidil Zafuan.



Adat mahkluk tuhan apabila sudah diagungkan dan diangkat terlalu tinggi melebihi bakat yang ada maka hal personalnya turut sama dijulang tinggi. Terbaru kejutan yang dilakukan Nazmi ialah apabila pulang ketanah air juga dengan tiba-tiba sambil menyatakan ini adalah keputusan yang terbaik dapat dilakukan dirinya mengenai perjalanan masa depannya.
Dari situ pelbagai spekulasi tentang ‘kenakalan’ remaja ini timbul sehingga yang paling terkini kami di Buahmulut.Com menerima 1 kiriman email beserta Video tentang ‘kenakalan’ Nazmi Faiz bersama seorang perempuan yang didakwa sebagai kekasih barunya.

Menurut pengirim email ini lagi video ini dirakamkanya pada Sabtu [9 Feb 2013] disebuah kedai makanan terkenal di ibu Negara lebih kurang jam 1 petang.
Jelas pengirim Email yang enggan mendedahkan sebarang indentiti ini lagi menyatakan walaupun ramai mata yang memandang akan kelibat mesra diantara Nazmi Faiz dan juga pasanganya, namun semua itu tidak menghalang sentuhan romantik pasangan ini dari terus berlaku berulang kali.
“Tidak hormatkah kepada pengunjung disitu? Setidak – tidaknya hormatlah kepada seorang pakcik yang lebih tua dari kamu yang turut berada disitu yang saya perhatikan dan yakin amat menyampah akan kelakuan korang berdua yang ibarat sepasang pasangan yang sudah berkelamin. Memualkan dan memalukan. Cukuplah sekali sahaja pipi itu disentuh dengan bibir kamu , tidak perlulah berkali kali” Ujar pengirim email yang terpaksa kami susun semula ayatnya ini.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.