Latest News

Wawa Zainal Alami Sakit Hampir 5 Bulan

Foto Oleh : FARISH AYUB
Pelakon Cinta Qaseh, Wawa Zainal yang kini sedang hangat ditayangkan di Slot Lestary TV3 yang kami temui baru baru ini mengakui sudah jatuh sakit hampir 5 bulan lamanya.

WAWA ZAINAL
Perubahan fizikal gadis manis ini dapat dilihat dengan jelas apabila mengalami penurunan berat badan dari 48kg sebelumnya ke 43kg pada waktu ini. Ditanya apa punca dia mengalami sakit yang sudah memasuki hampir 5 bulan, Wawa menjelaskan yang dia rindu kepada keluarganya yang berada Sabah.
Tambah gadis kacukan Brunei dan Filipina ini lagi “Memang Wawa rindukan sangat dekat keluarga, sebab tu berat badan pun turun hampir 5kg, bila jumpa orang ramai pun diorang perasan yang Wawa dah kurus. Buat masa sekarang ni memang tak ada selera nak makan dan dalam keadaan masa sekarang memang rindu dekat masakan emak.”
Apabila ditanya tidakkah putus cinta menjadi salah satu punca utama kenapa dia sudah sakit begitu lama, Wawa pantas menafikan hal tersebut dan mengakui putus cinta bukan sebabnya kenapa dia sakit dan pengalami penurunan berat badan.
Bagi yang rindukan lakonan Wawa Zainal di pawagam bolehlah saksikan ‘PADA SUATU CINTA DAHULU’ yang akan ditayangkan pada 21 Feb 2013.

Wawa Zaina - Aji Noh Moto

Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto
Wawa Zaina - Aji Noh Moto

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.