Latest News

Azwan Ali Bakal Bertanding PRU 13 Sebagai Calon Bebas



Ah ini kelakar jika di’pandang dari sudut apa sekali pun. Sedang rakyat Malaysia berdebar menantikan tarikh pembubaran parlimen, Azwan Alitampil memberikan kenyataan kontroversi beliau.

Bercakap kepada mStar Online hari ini, Azwan Ali menyatakan hasratnya untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU 13) atas dasar percaya dengan pengaruh beliau sebagai selebriti terkenal.
“Ya, saya ada menulis beberapa kali di Twitter tentang hasrat untuk bertanding pada pilihanraya akan datang. Alhamdulillah maklum balas saya terima sangat menggalakkan”
“Buat masa ini saya tidak mahu bercakap apa-apa dahulu, kita lihat apabila tiba masanya nanti,” ujar adik kepada Azmin Ali, Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) ini.
“Saya rasa saya ada pengikut saya sendiri. Jika kita lihat, ada juga calon Bebas yang kita tidak kenal langsung pun cuba untuk bertanding. Saya yakin saya ada pengaruh,” tambah Azwan Ali yang tidak mahu menyertai mana mana parti politik.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.