Latest News

Mentaliti Penaja Terhadap Artis Tempatan Sangat Menyedihkan – Ziana Zain


Selepas adiknya berjaya melakukan konsert solo, Ziana Zain juga sebenarnya ada menyimpan hasrat untuk menjayakan perkara yang sama. Sayangnya, kos konsert berskala besar boleh mencecah angka RM2-3 juta. Satu angka yang tak mampu disediakan tanpa penajaan daripada syarikat-syarikat korporat.
ziana zain

Namun apa yang menyedihkan ialah apabila artis-artis tempatan ingin melakukan konsert sebegini, tiada penaja yang sanggup untuk membantu. Sedih juga Abang Nara membaca luahan hati Ziana Zain diKosmo hari ini. Walaupun namanya sudah gah dan besar di dalam dunia hiburan, masih sukar buat Ziana untuk mencari penaja. Kata Ziana:-
Itulah sebenarnya, di manakah pergi semua penaja? Kenapa tidak ada penaja yang sanggup menaja kami artis tempatan? Namun, untuk membawa artis luar negara, penaja dilihat begitu berminat. Mentaliti sesetengah penaja ini cukup menyedihkan kami. Ingin saya kongsikan bahawa di Malaysia, kalau seseorang penyanyi itu hendak buat konsert, ada yang sanggup jual rumah dan kereta. Rintihan kami tidak mendapat perhatian mereka. Jadi, saya berharap selepas ini ada pihak yang buka mata dan dapat menaja penyanyi kita untuk buat konsert solo sendiri di tempat sendiri.
ziana zain
Ada betulnya kata-kata Ziana Zain itu. Kalau artis antarabangsa yang suam-suam kuku pun ramai yang berebut nak taja. Kalau artis tempatan yang hebat macam Ziana Zain, Anuar Zain, Siti Nurhaliza dan ramai lagi kesemuanya buat tak tahu je. Sampai kena keluarkan duit sendiri. Mungkin itulah nasib artis Malaysia. Kena mengemis di negara sendiri. Sedih jugak kan?

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.