Latest News

Nur Iman Tang Hanya Kawan – Nasha Aziz


Abang Nara pasti ramai yang tertunggu-tunggu tarikh Nasha Aziz bakal menamatkan zaman bujangnya. Umum mengetahui hubungannya dengan promoter konsert terkenal, Nur Iman Tang. Namun menurut Nasha Aziz, mereka berdua hanyalah kawan rapat.
nasha aziz

Berkata kepada Kosmo hari ini, Nasha Aziz memaklumkan yang selagi tiada ikatan, tiada apa yang istimewa di antara dirinya dan Nur Iman Tang. Kata Nasha:-
Jangan membuat spekulasi awal. Selagi tiada sebarang ikatan, tiada apa yang istimewa. Kenapa saya tidak boleh ada teman atau kawan sedangkan orang lain boleh? Kami masih berkawan dan setiap teman harus keluar bersama atau bersembang. Tidak elok untuk kita berusuhan dan saya rasa saya perlu menjaga hubungan atau persahabatan ini.
nasha aziz
Selain daripada kisah hubungannya dengan Nur Iman Tang, Nasha turut memaklumkan yang dia sedang berdebar-debar untuk menerima tawaran program ala-ala America’s Next Top Model versi Malaysia. Fuh ~~ Pasti menarik sekiranya program ini berjaya dilakukan. Bolehlah tengok kehebatan Nasha Aziz ber”catwalk” sambil memberi tunjuk ajar kepada para peserta. Confirm rating tinggi!!!

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.