Latest News

Khas PRU 13 : Radhi OAG Minta Hapuskan Nama Parti Pembangkang


Jangan salah faham bukan parti politik yang mahu dihapuskanya cuma nama ‘Pembangkang’ itu seharusnya ditukar kepada ‘Pembangkit’. Itulah gesaan yang telah dibuat oleh penyanyi kelahiran Kuching, Sarawak iaitu Mohd Radhi bin Razali atapun mesra di sapa sebagai Radhi OAG.

Radhi )AG Harapan
Gesaan ini kerana pihak berkenaan katanya sering membangkit apa jua isu yang dilihat tidak mendatangkan kepentingan kepada meraka.
Jelasnya juga “Apa yang saya inginkan ialah agar memansuhkan perkataan ‘Parti Pembangkang’ dan diubah menjadi nama ‘Parti Pembangkit’ kerana apa yang saya rasa selama ini, parti pembangkang ini akan sentiasa membangkitkan apa jua isu. Kalau kerajaan buat pun diorang akan membangkang, tak buat pun turut sama membangkang jadi kalau ditukarkan kepada parti pembangkit tu mungkin sesuai sikit rasanya sebab mereka sering membangkitkan sesuatu isu.”
“Tapi saya percaya Pembangkang juga sayangkan Negara Malaysia, cuma diorang ni kerap kali suka membangkitkan sesuatu isu yang remeh untuk kepentingan politik mereka.”
Tambah Radhi juga kali ini seperti biasa beliau bakal menjadi pengundi di Sarawak tempat kelahiranya. Bagaimanapun jelasnya juga itupun jika dia berkesempatan pulang ke kampung halaman pada PRU 13 kali ini.
“Besar harapan saya agar perjalanan proses membuang undi pada pilihanraya ke 13 kali ini akan berjalan lancar tanpa ada sebarang masalah” Ujar Radhi yang kami temui baru baru ini.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.