Latest News

Dream Sisters Bukan Ciplak Keeping Up With Kardashians – Anis Nabilah

Abang Nara tak berapa kenal atau tahu mengenai Anis Nabilah ini. Yang Abang Nara tahu, Anis ialah seorang chef selebriti yang rancangannya selalu keluar di Astro. Rupa-rupanya Anis Nabilah dan 3 orang adik beradiknya ada program realiti yang diberi nama Dream Sisters.
dream sister
Secara jujur, Abang Nara tak pernah tengok rancangan yang ditayangkan di TV9 ini. Namun daripada apa yang Abang Nara baca, ramai yang menyamakan Dream Sisters dengan rancangan Hollywood, Keeping Up With Kardashians. Malah ada yang menyatakan program ini terlalu kebaratan dan tiada nilai Islam di dalamnya.
dream sister
Anis Nabilah dengan tegas menafikan programnya itu menciplak Keeping Up With Kardashians. Berkata kepada Berita Harian, Anis Nabilah memberitahu program terbitannya itu bertujuan memberi inspirasi kepada remaja mengejar impian. Kata Anis:-
Jika buat program dengan kawan, orang akan anggap saya macam Paris Hilton pulak. Orang akan cakap apa saja kalau mereka tidak berpuas hati. Bagi saya, apa yang kami paparkan lebih kepada memberi inspirasi kepada remaja dalam mengejar impian mereka.
Ini bukan drama, sebaliknya realiti kehidupan kami yang sebenar. Takkanlah bersolat pun hendak ditunjukkan. Itu antara kita dengan Allah. Kami masih memaparkan budaya Melayu dan agama ketika perkahwinan adik saya di sebuah masjid.
Kehidupan kami sebenarnya sama saja seperti orang lain. Tidak ada apa yang membezakan kami dengan wanita di luar, cuma mungkin orang nampak kami di TV, jadi orang anggap kami mewah. Hakikatnya, rutin harian saya di rumah menguruskan ibu saya yang kurang sihat dan menukar lampin atuk setiap hari.
dream sister

Hmmmm. Khabarnya Dream Sisters akan dilanjutkan ke musim kedua tidak lama lagi. Abang Nara mesti kena tengok juga satu episod nanti. Boleh juga tahu apa yang chef selebriti di Malaysia lakukan setiap hari. Pasti menarik. Apa pendapat anda yang pernah menonton Dream Sisters?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.