Latest News

Fouziah Gous Gembira Sambut Ramadhan Dengan Tunang

Di kesempatan ini, Abang Nara ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada semua pembaca BeautifulNara yang beragama Islam. Semoga Ramadhan kali ini membawa seribu makna kepada kita semua. Apa pun, Abang Nara gembira melihat kegembiraan Fouziah Gous menyambut Ramadhan bersama tunangnya.
fouziah gous

Bagus betul kerana pasangan sama padan sama cantik ini pergi menunaikan terawih bersama-sama. Selain itu, tunang Fouziah juga turut mengajarnya mengaji. Kata Fouziah Gous menerusi Instagramnya:-
Syukur alhamdulilah dapat tunaikan terawih yg pertama bersama en tunang dan terima kasih mengajar mengaji @zhafyusof. I’m so lucky to hav u. Alhamdulilah.
Alhamdulilah hari ni solat dengan telekong baru yg sangat cantik from mama (#bakalmakmertua) sempena bulan ramadhan n thanks my mr tunang @zhafyusof for d lovely n colourful daisies.
fouziah gous
Memang comel sungguh Fouziah Gous bertelekung kan? Tambah menarik, selepas berterawih, Fouziah dan tunangnya telah berbasikal sejauh 6 kilometer. Ini satu aktiviti riadah yang sangat bagus. Cuma jangan buat sampai penat sangat sudah lah. Kang tak bangun sahur pulak.
fouziah gous

Marilah kita sama-sama doakan agar Fouziah dan Zhaf dipermudahkan untuk menjadi suami isteri. Pasti lebih seronok dan lebih banyak pahala mengerjakan ibadah bersama-sama di bulan Ramadhan di bawah ikatan yang sah. Sama-samalah kita doakan.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.