Latest News

Lana Nordin Nafi Dirinya Ditangkap Tidak Berpuasa

Kecoh sebentar dunia hiburan hari ini apabila seorang pelakon wanita ditangkap tidak berpuasa sambil bermain mahjung. Siap hisap rokok lagi. Ramai pihak yang menyatakan pelakon tersebut adalah Lana Nordin yang popular dengan gelaran Pamela Anderson Malaysia.
lana nordin

Sebentar tadi menerusi portal GUA, Lana Nordin menafikan yang dirinya ditangkap tidak berpuasa. Kata Lana:-
Itu bukan saya. Sudah tiga hari saya terlantar sakit di rumah sampai hilang suara. Saya sekarang sedang demam, batuk dan sakit tekak. Jadi saya rasakan berita itu sangat kelakar. Kalau pun gambar yang dimaksudkan itu gambar saya, apa bukti sahih menunjukkan itu adalah saya? Sedangkan gambar itu pun diambil dari belakang
Namun begitu, Lana Nordin mengakui yang dirinya memang tidak berpuasa akibat demam. Terang Lana:-
Tapi saya akui sekarang memang saya tidak berpuasa kerana tidak sihat. Saya berjumpa doktor dan mengambil suntikan untuk meredakan demam. Saya juga perlu makan ubat, sebab itu saya tidak berpuasa. Sudah tiga hari saya demam dan saya nak keluar daripada rumah pun tak larat

lana nordinBaguslah kalau bukan Lana Nordin yang ditangkap. Biarlah identiti si pelakon wanita itu terus menjadi misteri. Kita doakan agar dia insaf dan tidak mengulangi perbuatannya. Buat Lana, semoga cepat-cepat sihat dan dapat berpuasa seperti biasa. Pasti Lana sendiri rasa rugi kerana tidak merasai kemeriahan Ramadhan.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.