Latest News

Raja Farah Tenang Menanti ‘Orang Baru’

Bagi Heroin filem ‘Aku Masih Dara’ Raja Farah, 25. Kedatangan Ramadhan kali ini bagaikan rezeki berganda buat dirinya sekeluarga, manakan tidak dari awal sudah merancang untuk tidak mengambil apa-apa tawaran sepanjang bulan mulia ini, alih-alih terpaksa ‘melanggar pantang’ dek kerana tawaran yang datang sukar untuk dilepaskan begitu sahaja. Inilah yang dinamakan rezeki!!

Raja Farah
Bagi Raja Farah juga Ramadhan kali ini terpaksa diharunginya dengan suasana yang agak mencabar kerana ada tanda-tanda ‘orang baru’ dalam dirinya.
“Puasa kali ini ada rasa sedikit penat tapi tak taulah kalau ianya betul disebabkan kewujudan orang baru, sebab tanda-tanda kearah itu memang ada.”

Raja Farah
“Bagaimanapun saya tidak mahu terlalu yakin dengan keadaan ini kerana mahu tunggu lagi 2 minggu untuk mengesahkan kalau betul seperti apa yang difikirkan. Bukan apa, Takut kalau tak jadi nanti malu pula dan andaikata memang belum ada rezeki lagi tidak mengapa” Jelas Farah tenang.

Untuk makluman Raja Farah merupakan pengacara Rasa Halal Antarabangsa bagi musim ke 2 yang kini sudahpun disiarkan di saluran Astro Oasis.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.