Latest News

SITI SALEHA SEKSI PUAS DIPELUK LESBIAN

Blog hiburan Mohdrohaizad.com dikejutkan dengan terbaru kontroversi artis cantik menawan Siti Saleha seksi hot puas dipeluk gadis lesbian! Hah! Jangan terkejut dengan Siti Saleha yang telah lama kita dengar tidak kontroversi, sebelum ini Siti Saleha dikatakan sangat sosial liar dalam parti dan gambar-gambar seksi Siti Saleha tersebar sehingga dia meminta maaf dan berjanji tidak akan buat lagi demi para peminatnya. Skandal tuala wanita yang dikongsi oleh Siti Saleha juga terkenal sehingga dikutuk peminat. Malah Siti Saleha juga pernah berniat untuk berhenti berlakon selamanya dan ingin tumpu kepada pelajarannya! Last Siti Saleha adik kepada Sam Bunkface ini tetap berlakon drama dan filem kerana itulah yang terbaik buat dirinya kerana atas permintaan ramai peminat.

Siti-Saleha-Seksi-Hot-Artis-Lesbian

Gosip Hangat Kontroversi Siti Saleha

Jalan seni (Foto) Siti Saleha Mohd. Baharom, 23 tahun, kelihatan bersahaja. Tidak terlampau mendadak dengan cerita-cerita panas mahupun lambakan drama atau filem yang datang secara tiba-tiba.

Dia membawanya secara santai, bak kata orang putih, 'slow and steady'. Jujur dia bersuara agar senang difahami, dia tidak mahu jatuh dalam kategori artis kontroversi atau pembikin cerita panas sehingga dijadikan bahan cerca.

Membina tiang kerjaya yang kukuh dan mengelak hanya tampil dengan cerita sensasi, (Foto) Siti Saleha yang mula berlakon melalui drama 5 Jingga ini mengaku dia berhati-hati mengatur langkah.

"Kita tidak tahu apa akan terjadi pada hari depan, jadi perlu jaga nama. Saya tidak mengelak pergi ke anugerah atau acara hiburan tetapi kalau boleh saya tidak mahu terlalu mempamerkan muka dalam semua acara. Bila nama sudah dikenali, tidak perlu rasanya untuk menjaja muka. Perlu jaga drama atau filem sebenarnya," jujur Siti Saleha popular drama Nora Elena yang bakal beraya di luar negara bersama keluarga dalam tahun ini.

Siti-Saleha-Majlis-Perkahwinan-Pengantin

Sejarah Hitam Siti Saleha Sosial Liar

Pembabitannya dalam filem perdananya, Kerat 14 tidak membawakan (Gambar) Siti Saleha yang merupakan adik Sam Bunkface ini ke tahap yang membanggakan. Malah, belum kuat filem pertama itu lekat dalam fikiran khalayak.

Muncul dengan filem KL Zombie yang akan mula ditayangkan pada 29 Ogos kelak, terdapat bunga-bunga harapan dalam penceritaan Siti Saleha yang pernah minta maaf akibat sosial liar.

"Saya membawakan watak Nora yang merupakan seorang wanita yang feminin, tegas tetapi lasak. Dia mempunyai kehidupan yang teruk sehingga dia mekar sebagai wanita yang tegas dan kuat. Kehidupan hitam yang melampau membuatkan dia ber personaliti sebegitu," jelas Siti Saleha tentang filem kedua yang diangkat daripada novel Zombijaya karya Adib Zaini.

Siti-Saleha-Seksi-lesbian-Artis

Siti Saleha Gadis lesbian

Buku itu diadaptasi ke filem menerusi syarikat penerbitan dan pengedaran filem terbesar negara, Grand Brilliance dan ia akan diterbitkan oleh anak syarikatnya, Lightbulb Pictures.

"Filem itu agak ringan tetapi ia mempunyai dramanya. Iia merupakan filem pertama saya bersama Grand Brilliance," ujarnya yang seronok bekerjasama dengan pelakon-pelakon seperti Zizan Razak, Izara Aishah, Faezah Elai, Zain Hamid, Iedil Putra dan Azhan Rani.

Menurut pengarah KL Zombie, Wo Ming Jin, ia filem pertama di Malaysia yang menampilkan zombi sebagai watak utamanya. Filem Siti Saleha itu juga istimewa dari segi proses pembikinan kerana setiap kesan khas dan solekannya diberi perhatian terperinci bagi memastikan hasil yang sesuai dengan temanya.

"Aktres filem berbeza pendekatannya kerana pendedahan, audiens dan pengalamannya lebih besar. Itu cabaran yang perlu ditempuhi. Namun, perlu diingat bahawa keputusan dan apresiasi juga lebih besar," ujar Siti Saleha pelakon cun yang turut terkenal sebagai pelakon drama.

"Saya mengaku melalui drama, para penonton dan peminat lebih gemar kalau saya membawakan watak yang baik-baik, protagonis. Ia bagus sebenarnya untuk menonjolkan bakat dan saya mengikutnya," ceritanya yang pernah muncul dalam drama Nora Elena yang melonjakkan namanya selain Aaron Aziz.

Apabila ditanyakan faktor 'ummph' atau terkesan dalam pembabitannya sebagai pelakon filem mahupun drama, Siti Saleha mengaku sudah bertemu dengan rencah itu dalam filem yang baru sahaja usai penggambarannya.

Siti_Saleha_Rahman_Seksi_Pic
Filem berjudul Tujuh memberi kepuasan kerana membenarkan Siti Saleha melontarkan bakatnya. Dia mengaku mendapat banyak tawaran filem tetapi Tujuh memberi pendekatan dan pengalaman berbeza.

"Saya bertemu dengan 'ummph' itu dalam Tujuh kerana wataknya sangat mencabar. Saya suka mempersembahkannya dan tidak fikirkan akibatnya," ceritanya tentang filem yang berkisar tentang tujuh orang sahabat yang terlibat dengan penganjuran parti liar.

Filem ini bergenre seram berkaitan mimpi ngeri dan karma. Pelakon yang turut serta ialah Johan AsariPekin IbrahimAaron Aziz, Marsha Milan Londoh, Cristina Suzanne dan pelakon baharu DeeDee Nash.

Watak Siti Saleha dalam filem ini amat mencabar kerana diamelakonkan watak gadis lesbian dengan latar cerita juga sekitar tahun 1970-an.

"Saya tidak kisah dengan kritikan umum. Ia sebuah filem yang mempunyai jalan cerita yang berbeza dan berlatarkan tahun 1970-an.

Siti-Saleha-Seksi-Hot-Artis-Malaysia

Siti Saleha Dipeluk Lesbian

Berhubung watak lesbian dengan nama Tina, saya puas membawakannya," jujurnya dalam melontarkan kepuasan yang didapatinya daripada filem arahan sulung Raja Mukhriz Raja Ahmad Kamaruddin dan diterbitkan Grand Brilliance.

Faktor yang turut mendorongnya berasa puas dengan filem ini adalah pujian yang dilontarkan pelatih lakonannya, Ellie Suriaty.

"Ellie menasihatkan saya supaya membuat yang terbaik dan dia yakin saya mampu melakukannya. Respons positif oleh Ellie yang merupakan seorang aktres yang hebat membuatkan saya yakin dan puas. Apabila dia memeluk dan memuji lakonan saya, itu sudah cukup untuk memberi semangat kepada saya," ujar Siti Saleha yang masih mencintai Robin Coenraad tersenyum puas.

Selain KL Zombie dan Tujuh, Siti Saleha juga mengaku dia berdebar-debar menanti tayangan filem-filem lakonannya tidak lama lagi iaitu Mamat Cupcake, Bikin Filem dan Balada Pencinta.

Wanita cantik yang juga duta beberapa produk ini baru selesai dengan penggambaran filem arahan sulung S. Amin Shahab, Rajawali: Aku Abang Long.

Filem yang ditulis oleh Mamat Khalid itu turut menampilkan pelakon hebat seperti Datuk M. Nasir, Wan Hanafi Su dan Faizal Hussein. - Kosmo!

Biodata Profile Siti Saleha





VIDEO PENGANTIN SITI SALEHA SEKSI HOT SEMPENA MAJLIS PERKAHWINAN

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.