Latest News

Gosip Zubir BH Punca Aidil SMS Cerai Rita?

Siapa tidak kenal dengan wartawan Zubir Berita Harian (BH). Hampir saban minggu ada saja cerita sensasi dari kolum Zubir yang disiarkan di sisipan Bi-Pop menjadi bahan perbualan orang ramai.
Semalam, melalui ruangan kolumnya, Zubir telah menyiarkan komen-komen Rita Rudaini mengenai hubungan Aidil Zafuan dengan wanita yang didakwa sebagai kekasihnya iaitu Zarema Zainal. Menurut laman RotiKaya, Rita dilaporkan sebagai berkata:-
Bagi saya kecurangan Aidil sangat memalukan saya dan anak anak. Zarema pula memang suka cari publisiti murahan, dia memang nak orang tahu ketika ini dia keluar dengan Aidil.
Saya sebenarnya nak muntah membaca atau melihat gambar Aidil keluar dengan perempuan lain. Secara jujur saya sedih dengan kehidupan Aidil hari ini, tak ada siapa yang membimbingnya.
Ada kemungkinan komen-komen ini yang menyebabkan berlakunya ‘perang SMS’ antara Aidil dan Rita, sehingga akhirnya tertulis ungkapan cerai oleh Aidil melalui SMS. Malah, di Instagram milik Zubir BH, wartawan itu dikatakan mengeluarkan teks mendakwa Aidil cerai menggunakan SMS kerana gosip mengenai Aidil dan Zarema yang tersiar di Bi-Pop semalam.

Menurut Zubir, ia turut disahkan Rita setengah jam sebelum teks tersebut dimuat naik. Ada kemungkinan Aidil hilang sabar berikutan komen tersebut? Apa pendapat anda?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.