Latest News

Tasha Shila Nafi Buat Pembedahan Hidung & Payudara

Mentang-mentanglah bulan ini bulan Breast Cancer Awareness, gosip yang melanda Tasha Shilla pun nak dikaitkan dengan perkara tersebut. Pasti Tasha terkejut apabila ada dakwaan menyatakan dia membuat pembedahan hidung dan payudara di Bali. Abang Nara pelik juga sebab tak pernah dengar pun ada industri pembedahan sebegitu di Bali. Macam tak logik je.
tasha shila
Sekali pandang pun Abang Nara tahu dakwaan sebegini palsu belaka. Tak nampak pun beza pada bahagian hidung dan badan Tasha Shila. Kalau kata buat kat Korea, masuk akallah jugak. Tasha pun menerusi Kosmo hari ini menafikan dakwaan mengarut itu:-
Jika anda tanya di mana saya ketika itu saya tidak tahu kerana saya tidak tahu bagaimana dan bila isu ini boleh timbul dan dari mana cerita ini muncul sedangkan saya baru akan ke Bali bersama keluarga pada 27 Oktober ini.
Jika saya buat pembedahan, pasti orang yang terdekat dengan saya seperti keluarga, jurusolek dan rakan-rakan akan melihat perubahan pada muka saya. Saya pelik ada sesetengah pihak yang tidak pandai menilai wajah yang telah dilakukan pembedahan dan wajah yang di anugerahkan Tuhan.
tasha shilla
Bagi Abang Nara, Tasha Shila memang dah cantik dah. Tak perlu bedah apa-apa dah. Dengan wajah sekara ng pun dah boleh pergi jauh dalam industri hiburan. Mesti ada pihak yang dengki dengan Tasha Shila. Kesian Tasha. Tak habis-habis dihimpit kontroversi. Apa kata anda?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.