Latest News

Datuk Siti Nurhaliza Tegur Khairy Jamaluddin Tidak Perlu Biadap Dengan Orang Tua

Sejak memegang jawatan sebagai Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin dilihat secara terbuka mengkritik Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM). Keterbukaan atau kelantangan Khairy dalam mengkritik menyebabkan ada golongan vetaran yang terasa dengan sikapnya.  Datuk Jamal Nasir, bekas kapten skuad kebangsaan dan ahli jawatankuasa FAM mendakwa beliau terguris apabila ada pihak, apa lagi seorang menteri yang bertanggungjawab terhadap sukan negara, mengkritik secara melulu seolah-olah mahu melepaskan geram kepada individu tertentu dalam badan induk itu.
Sebagai kenyataan balas, kata Khairy secara sinis ketika sidang media selepas melakukan lawatan rasmi ke Majlis Olimpik Malaysia (MOM), semalam:-
Jika beliau bukan ‘budak suruhan’ FAM, bukan pemimpin FAM, jadi jangan masuk campur. Ini antara menteri dengan FAM dan kalau tiada apa-apa jangan masuk campur.
Kenyataan Khairy itu bagaimanapun mendapat perhatian dari penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza. Dalam satu tweet beberapa jam tadi, Siti telah menulis:-
 photo tweetct.png
Tweet Siti telah mendapat maklumbalas ramai pengguna Twitter. Ada yang menyokong, malah ada yang membantah Siti membuat kenyataan berunsur politik, namun Siti mendakwa tweetnya bukan berkait politik, tetapi hanyalah teguran kepada orang lain untuk menghormati seseorang yang lebih tua.
 photo 892fb939bf89f409cf129ab028472cae.jpegSememangnya tidak disangka Siti menegur kelakuan seorang menteri, tetapi jika ia benar, tidak ada salahnya bukan?
Apa pendapat anda?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.