Latest News

Erma Fatima Bayar Saman Kepada Rebecca Nur Islam Dengan Duit Syiling 5 Sen

Klasik!!! Tiada siapa sangka perkara sebegini akan terjadi. Memang di luar dugaan sungguh. Abang Nara sendiri terkejut apabila Rebecca Nur Islam berkongsi sekeping gambar duit syiling yang banyak di akaun media sosialnya. Daripada caption yang ditulis, nampak gayanya duit syiling 5 sen tersebut adalah daripada Erma Fatima, yang diarahkan membayar saman sebanyak RM11,200 kepada Rebecca.
syiling rebecca
Siapa sangka perkara sebegini akan berlaku. Nampak gaya Erma Fatima memang “sinis” juga orangnya. Rasa nak tergelak pun ada jugak. Namun Abang Nara memahami perasaan Rebecca. Mesti sedih diperlakukan sebegini.
syiling rebecca
Yang pasti, mesti Rebecca mengambil masa yang lama untuk mengira satu demi satu duit syiling tersebut. Silap-sila boleh ambil masa sehari.
syiling rebecca
Turut sama dihantar ialah sebuah kotak yang mengandung kitab AL-Quran. Agak pelik juga kenapa disertakan sekali Al-Quran. Sukar difahami sungguh motif Erma Fatima. Apa kata anda? Wajar ke perkara sebegini dilakukan?______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.