Latest News

Hadiahkan Kereta Mewah Untuk Anak, Rozita Che Wan Bukan Mahu Menunjuk-nunjuk

Abang Nara suka dengan penjelasan sempoi daripada Rozita Che Wan mengenai hadiah kereta mewah buat anaknya, Ammar Effendy. Banyak pihak di luar sana yang beranggapan Che Ta menunjuk-nunjuk dan mahu berlagak dengan menghadiahkan kereta berharga ratusan ribu ringgit kepada anaknya. Namun seperti yang Abang Nara katakan dulu, kalau dah mampu apa salahnya beri hadiah sebegitu kepada anak sendiri. Tak gitu?
che ta kereta mewah
Penjelasan Rozita Che Wan sangat mudah untuk difahami dan sangat ikhlas. Orang tanya Che Ta jawab. Abang Nara yakin Che Ta sendiri tak sangka perkara ini akan menjadi besar. Kata Che Ta menerusiMalaysianDigest:-
Saya bukan hendak menunjuk-nunjuk, orang yang buat cerita dan nampak seperti saya yang nak menunjuk-nunjuk. Bila media tanya betul ke nak bagi anak kereta, saya jawab ya. Bukan nak heboh ke apa, mereka yang besarkan isu ini, jadi nampaklah seperti riak.
Bila jadi macam ni, saya sudah tidak mahu bercakap hal itu lagi. Ammar, pun ada cakap kalau mami dok cerita nanti ada penjenayah dok culik mami, macam mana?
Sebenarnya benda tu biasa saja, ramai orang lain yang beri hadiah macam-macam pada anak mereka, bila isu sebegini diperbesarkan, ia nampak seperti saya yang riak.
Lagipun, dia anak saya, bukan anak orang lain. Apa yang saya beri tu tanda penghargaan buat dia atas pencapaian cemerlang dia.
ammar
Abang Nara sokong kata-kata Che Ta. Kalau dah mampu, apa salahnya berhabis sedikit untuk anak sendiri. Dengan hadiah sebegini, pastinya Ammar akan lebih bersemangat untuk mendapat keputusan cemerlang di universiti kelak. Sekali sekala beri hadiah kepada anak, mestilah yang “grand”. Takkanlah anak Che Ta nak pakai Myvi je. Tak gitu? Apa pun, diharap Che Ta dan Ammar berhati-hati dan lebih peka ketika berjalan di khalayak ramai selepas ini kerana takut juga ada pihak yang berniat jahat terhadap mereka. Semoga semuanya akan selamat.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.