Latest News

Inspirasi Busana Daripada Bintang Hollywood Seperti Jennifer Lopez – Zila Bakarin

Wow. Patutlah busana yang dikenakan oleh Zila Bakarin di ABPBH2013 sangat mengancam dan memukau mata orang ramai. Rupanya inspirasi di sebalik busana terbelah itu adalah daripada bintang Hollywood seperti Jennifer Lopez. Memang badan Jennifer Lopez dan Zila Bakarin saling tak tumpah potongannya. Silap haribulan kalau letak sebelah menyebelah boleh keliru dibuatnya.
zila bakarin
Untuk makluman, busana Zila Bakarin di ABPBH2013 adalah rekaan Syafiq Aiman. Zila amat berpuas hati dengan rekaan busananya. Kata Zila Bakarin menerusi Harian Metro:-
Saya sebenarnya berpuas hati dengan rekaan itu dan ia memang menepati cita rasa saya dan majlis yang dihadiri. Saya juga berbincang dengan Syafiq Aiman dari segi rekaan dan potongannya, sekali gus inspirasi daripada busana yang pernah digayakan bintang Hollywood seperti Jennifer Lopez di acara permaidani merah. Saya juga yang meminta pereka itu supaya buat belahan yang menampakkan paha itu supaya senang untuk berjalan ke pentas.
Pada mulanya saya takut untuk meletakkan gambar busana yang dipakai pada malam kemuncak itu di Instagram. Namun ternyata pengikut saya sangat “sporting” dan menyokong penampilan saya itu kerana ia nampak cantik dan sesuai dengan imej saya. Saya tidak kisah dengan cakap-cakap orang tetapi saya sangat menjaga hati 50,000 penyokong dan peminat saya di Instagram yang sentiasa menyokong karier saya sejak dulu.
Apabila busana itu siap saya juga menggayakan depan suami dan anggota keluarga lain pada sesi “fitting”. Suami pula beri kebebasan kepada saya untuk menggayakan busana berkenaan kerana ia tidak nampak keterlaluan. Pada mulanya busana itu lebih seksi dan terbelah sehingga ke perut tetapi saya meminta pereka baju untuk ubah suai semula kerana adik saya beritahu ia terlalu menjolok mata.
zila bakarin
Ala rugi pula tak dapat tengok busana yang terbelah sehingga ke perut itu. Kalau Zila Bakarin menggayakan yang itu, pasti lebih meletup dan menjadi tumpuan ramai. Entah-entah Jennifer Lopez pun akan tiru gaya Zila selepas itu. Diharap untuk majlis anugerah yang seterusnya kelak, Zila bolehlah cuba mencari inspirasi daripada artis Hollywood seperti Emma Watson, Miranda Kerr dan Jennifer Lawrence. Pasti lebih kebabom punya.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.