Latest News

Tolong Maria Farida Buat Pilihan Yang Tepat

Wow. Memang tak sangka perkara sebegini akan dikongsikan oleh selebriti tempatan di akaun media sosial. Seram jugak takut terend sebegini akan menular kepada selebriti-selebriti lain. Kalau Maria Farida tak apalah lagi sebab dia kan “hot mom”. Sukar juga untuk membantu Maria Farida memilih bikini yang paling sesuai untuk dirinya. Rasanya semua pun sesuai kot. Hehehe.
maria farida bikini
Berkongsi gambar di bawah dengan caption “Can’t decide on which one… hmm“, reaksi yang diterima daripada pengikut Maria Farida tersangatlah epik. Ada yang meminta Maria Farida untuk solat istikarah, ada yang minta cuba satu demi satu dan dikongsi gambar di Instagram (pandai betul korang nie) dan ada yang siap cadangkan warna lain lagi. Hehehe. Tak tahu sama ada mereka benar-benar jujur atau sekadar menyindir pelakon ini.
maria farida bikini
Yang mana satu paling sesuai untuk Maria Farida pada pandangan anda? Memang sukar keputusan yang perlu dibuat oleh Maria Farida sehingga terpaksa berkongsi permasalahannya ini di Instagram. Abang Nara yakin dengan “input” yang diterima daripada para pengikutnya, Maria Farida sudah pun membuat keputusan. Diharap Maria Farida akan sudi berkongsi gambarnya dengan bikini pilihan kelak. Heheh.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.