Latest News

Muat Naik Gambar Bersama Shila Amzah, Peminat Johan As’ari Berbelah Bahagi

Johan As’ari ini pada pandangan Abang Nara seorang yang pandai mencuri tumpuan orang ramai. Tak kiralah tumpuan peminat ke, media ke, pengguna laman sosial ke, Johan As’ari ada cara untuk mendapatkan publisiti. Terbaru, nama Johan As’ari kembali disebut-sebut apabila dia berkongsi gambar dirinya bersama bekas kekasihnya, Shila Amzah di Instagram.
johan dan shila
Dengan caption “aku tanya apa khabar.???? @shahilaamzah #respect #keepsmiling #keepshining #always” gambar mereka berdua ini telah menyebabkan peminat-peminat mereka berbelah bahagi. Ada yang mahu melihat bekas kekasih ini kembali bersama, ada yang kata Johan As’ari umpama jilat ludah sendiri dan macam-macam lagi reaksi yang diterima.
johan dan shila
johan dan shila
johan dan shila
Kalau sekadar berkawan, Abang Nara tak nampak mana silapnya. Namun kalau ingin kembali bercinta, Abang Nara nasihatkan agar Shila Amzah fikir sedalam-dalamnya. Jangan pisang berbuah 2,3 kali. Lagi-lagi anda seorang wanita yang nilai harga diri amat tinggi. Jangan mudah menerima cinta lelaki yang pernah mengecewakan anda. Amboi!!! Power tak ayat Abang Nara? Hehehe.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.