Latest News

Tindakan Hitz.fm Jemput Kiki CDM25 Ke Konti Dicemuh Orang Ramai

Kenalkah anda dengan Kiki iaitu pemilik kereta Peugeut berplat nombor CDM25? Abang Nara pasti ramai yang mengetahui mengenai gadis ini yang menjadi viral selepas videonya menghentam kereta seorang pakcik dengan stering lock kerana keretanya dilanggar dari belakang. Ia menjadi isu negara apabila Ketua Polis Malaysia turut sama memaklumkan akan mengambil tindakan kepada Kiki yang berlagak seperti seorang ‘road bully’.
Menariknya hari ini, stesen radio Hitz.fm telah menjemput Kiki ke konti mereka untuk menceritakan ‘her side of story’. Terkejut beruk jugak Abang Nara dibuatnya. Ingatkan Hitz.fm jemput Uncle Lim yang menjadi mangsa buli Kiki, tup-tup jemput si pembuli pulak. Hmmmmm.
kiki cdm25
Tindakan Hitz.fm ini mendapat reaksi negatif daripada orang ramai dan dicemuh menerusi komen di Facebook mereka. Pada pandangan Abang Nara, ini adalah satu langkah yang salah oleh Hitz.fm kerana ia menunjukkan seolah-olah stesen radio ini menyokong tindakan Kiki yang membuli Uncle Lim.
kiki cdm25
kiki cdm25
Apa pendapat anda? Wajarkah Hitz.fm menjemput Kiki? Adakah ini satu tindakan yang salah? Apa pendapat anda mengenai tindakan Kiki terhadap Uncle Lim?______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.