Latest News

Berpeluk Dengan Anjing, Julia Perez Buat Umat Islam Indonesia Marah

Julia Perez ini memang dari dulu kerjanya buat kontroversi sahaja. Memang ada sesetengah manusia yang gilakan publisiti dan sanggup buat apa sahaja asalkan dirinya menjadi bualan ramai. Terbaru, Julia Perez telah berkongsi beberapa keping gambarnya beraksi mesra dengan seekor anjing sehingga menimbulkan kemarahan umat Islam di Indonesia. Secara jujur, aksi yang ditayangkan memang agak melampau.
julia perez anjing
Bukan sekadar memeluk erat anjing tersebut, di dalam satu video juga kelihatan Julia Perez bergomol mesra dengan anjing kesayangannya ini. Hmmmm. Dalam banyak-banyak binatang, anjing juga menjadi pilihan. Kucing kan ada? Kucing comel kot. Abang Nara suka kucing. Dah lah jenis anjing yang dipelihara Julia Perez ini jenis yang agak garang wajahnya. Takut plak Abang Nara.
julia perez anjing
Apa pun umat Islam Indonesia ternyata berang dengan keterbukaan Julia Perez berkongsi gambar-gambar aksi mesranya bersama anjing ini. Banyak komen-komen ‘mengajar’, mengkritik dan mempersoalkan tindakan Julia Perez. Pelbagai nasihat diberikan. Namun Abang Nara percaya nasihat-nasihat itu sekadar masuk ke telinga kanan keluar ke telinga kiri.
julia perez anjing
Diharap umat Islam Indonesia bersabar dengan Julia Perez. Memang orangnya terkenal dengan perangai pelik-pelik. Nak buat macam mana kan? Apa pendapat anda?______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.