Latest News

Dikatakan Tiada Daya Tarikan, Peminat Amar Baharin Mengamuk

Pergh~~~ Dasyat sungguh para kipas susah nak mati Amar Baharin ini. Memang sanggup berjuang habis-habisan mempertahankannya. Nampaknya penangan drama “Kerana Terpaksa Aku Relakan” masih membekas. Habis mengamuk kesemua peminat Amar Baharin apabila pelakon kesayangan mereka ini dikatakan ‘biasa-biasa sahaja dan tak ada daya tarikan‘ oleh seorang pengkomen di Instagram.
amar baharin
Komentar daripada SariAyu ini turut mendapat perhatian Amar Baharin sendiri. Mungkinkah ini salah satu teknik untuk mendapat ‘reply’ daripada selebriti. Iyerlah, kalau puji tue dah biasa sangat. Bila kita mengeji barulah dapat perhatian. Menariknya, hampir kesemua peminat Amar Baharin tampil mem’backup’ pelakon ini dengan kata-kata pujian melangit.
amar baharin
amar
amar
Untunglah Amar Baharin mendapat ramai peminat yang begitu menggilai dirinya. Abang Nara kalau ada orang kata tak hensem yang tampil ‘backup’ hanyalah isteri Abang Nara je. Itu pun dah cukup bertuah dah. Amar Baharin ada ribuan para peminat (terutamanya wanita) untuk melakukan hal tersebut. Hebat kan?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.