Latest News

(TAHNIAH)Noryn Aziz Selamat Lahirkan Bayi Lelaki

Alhamdulillah. Akhirnya penantian Noryn Aziz untuk bergelar ibu sejak berkahwin dengan Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad pada Januari 2010 berakhir jua. Semalam Noryn telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki di Prince Court Medical Centre kira-kira jam 4.25 petang. Bayi comel ini telah dilahirkan dengan berat 3.13 kilogram. Tahniah Noryn dan Datuk Raja Kamarul.
anak noryn aziz
Buat anda yang tak sabar mahu menatap wajah si comel anak Noryn Aziz, diharap bersabar kerana ia mungkin akan dikongsikan selepas 7 hari. Kata Noryn Aziz menerusi Berita Harian:-
Masya-Allah, pengalaman bergelar ibu cukup indah dan mengujakan. Sangat manis untuk dikenang dan nikmat yang Tuhan berikan ini cukup bermakna. Gambar anak mungkin akan dikongsi selepas tujuh hari atau selepas pantang.
Nama anak pun setakat ini belum diputuskan lagi. Kami ada bertanya ustaz dalam mempertimbangkan nama yang dapat memberi maksud yang baik. Apa saya boleh cakap nama anak kami agak panjang juga.
noryn
Selamat menjaga anak Abang Nara ucapkan kepada Noryn dan suami. Ia pasti akan menjadi pengalaman yang sangat manis dalam hidup anda. Apa pun, jaga kesihatan diri anda dan anak elok-elok. Semoga si comel akan membesar sebagai anak yang soleh. Tahniah sekali lagi.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.