Latest News

Datuk Hattan Pengetua AF2014, Peminat Mahu Jihan Teruskan Mengacara Bersama Zizan

Semalam telah pun berlangsung konsert pertama Akademi Fantasia 2014. Abang Nara tak sempat tengok kerana sibuk menjaga anak. Namun daripada apa yang Abang Nara di sosial media, AF2014 kali ini mungkin boleh mengembalikan kegemilangan yang pernah dikecapi oleh program realiti ini satu ketika dahulu. Ada pelajar-pelajar yang mempunyai bakat dan dengan Datuk Hattan dilantik sebagai Pengetua AF2014, kemungkinan besar bakat mereka dapat diasah dengan lebih tajam.
af2014
Apa yang mencuri perhatian para penonton AF2014 kali ini ialah gandingan Zizan dan Jihan sebagai pengacara. Ternyata ia satu percaturan yang menarik, mencuit hati dan membuatkan penonton melekat di kaca televisyen. Sayangnya pada penghujung rancangan, kejutan telah dilakukan oleh pihak produksi AF2014. Jihan disingkirkan dan tempatnya akan digantikan oleh Faizal Ismail (FBI).
af2014
Seperti yang kita ketahui FBI sebelum ini sinonim dengan program-program terbitan Media Prima. Ini satu percaturan yang agak menarik. Namun keserasian antara Zizan dan Jihan telah menyebabkan banyak peminat kecewa. Ramai yang mahukan Jihan terus kekal mengacara. Antara komen-komen menarik yang telah diluahkan di Facebook Akademi Fantasia ialah:-
af2014
Nampaknya belum pun memulakan tugasnya, Faizal Ismail sudah pun mempunyai cabaran untuk membuktikan pemilihannya tidak silap. Bukan satu tugas yang mudah untuk mengubah persepsi orang yang ramai yang sudah menggemari gandingan Zizan dan Jihan, namun dengan pengalaman dalam bidang pengacaraan berpuluh-puluh tahun, Abang Nara percaya FBI mampu melakukannya. Tak sabar nak tunggu konsert AF2014 minggu hadapan.
af2014
Apa pendapat anda? Siapa yang anda mahukan sebagai pengacara AF2014? Adakah Datuk Hattan akan berjaya membentuk bintang baru menerusi program ini? Adakah AF akan gemilang seperti dahulu? Kongsikan pendapat di ruangan komen untuk tatapan para pembaca yang lain.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.