Latest News

Difitnah Peminat Shila Amzah, Datuk Siti Nurhaliza Beri Teguran

Inilah yang dinamakan lebih sudu daripada kuah. Sesungguhnya peminat boleh menaikkan dan menjatuhkan nama artis itu dalam sekelip mata. Malangnya sejak kebelakangan ini, para peminat Shila Amzah dilihat seringkali mengeluarkan kenyataan yang ‘membunuh’ penyanyi tersebut. Selepas menimbulkan kontroversi dengan media Melayu, kali ini segelintir peminat Shila Amzah dilihat seperti sengaja mencari pasal dengan penyanyi Datuk Siti Nurhaliza.
shila siti
Menariknya fitnah yang dilemparkan oleh peminat Shila Amzah ini telah mendapat perhatian Datuk Siti Nurhaliza sendiri. Kalau Abang Nara jadi Datuk Siti pun, memang panas hati dibuatnya. Nasib baik beliau seorang yang ‘cool’. Teguran yang diberikan memang pedas. Kalau tak terasa, tak tahulah nak kata apa.
shila siti
Selain daripada fitnah di atas, terdapat jua seorang lagi peminat Shila Amzah yang telah membuat kenyataan yang pastinya membangkitkan lagi rasa marah para media Melayu. Sekali lagi nama Datuk Siti Nurhaliza digunakan dalam contoh yang diberikan. Hmmmm.
shila siti
Nasihat Abang Nara, mungkin Shila Amzah perlu buat perjumpaan dengan para peminatnya dan menasihatkan mereka agar tidak terlalu taksub sehingga menimbulkan kekecohan. Lebih baik berdiam diri buat seketika sehingga kontroversi lega. Kalau hari ini Datuk Siti Nurhaliza, entah esok lusa penyanyi lain pula yang akan menjadi mangsa mereka. Diharap perbuatan ini dihentikan secepat mungkin. Apa kata anda?______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.