Latest News

Drama Rindu Awak 200% Cecah 4.4 Juta Penonton

Demam Zul Ariffin dan Ayda Jebat nampaknya masih belum kebah lagi. Setelah sekian lama menanti, akhirnya rating untuk drama Rindu Awak 200% telah pun dikeluarkan. Drama ini telah berjaya mencecah 4.4 juta penonton di kaca televisyen dan lebih 3.2 juta di portal Tonton. Satu angka yang amat memberangsangkan. Tahniah diucapkan kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan drama ini.
rindu awak 200
Walaupun tidak dapat menandingi kehebatan rating drama Kerana Terpaksa Aku Relakan dan Love You Mr. Arrogant, drama ini ternyata mempunyai pengikutnya yang tersendiri. Agak mengecewakan apabila drama yang mengantikan Rindu Awak 200% iaitu Maaf Jika Aku Tidak Sempurna lakonan Fahrin Ahmad dan Sara Ali kurang mendapat sambutan. Hmmmm. Mungkin semua orang nak Zul Ariffin je kot?
zul ariffin
Tak sabar rasanya mahu melihat Zul Ariffin tampil dengan buah tangan terbaru. Tak salah untuk Abang Nara katakan yang Zul adalah ‘lelaki pujaan’ wanita-wanita di Malaysia sekarang ini. Semoga momentum Zul dan Ayda akan berterusan dengan drama seterusnya,
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.